Back on track!

Hejdär!
Jag har också fått en liten skada jag vet inte riktigt vad men ONT gör det.. Jag har inte kunnat springa och jag blev som helt less när det hände speciellt med BLs skada samtidigt så jag gav som upp lite. Men inatt och natten till igår sov jag jätte dåligt och insåg att så har det alltid varit tills jag började träna! Och plus har jag tittat på massor av videos på youtube som en tjej har gjort som jag blev jätte taggad av så jag for ut och cyklade idag och det gjorde inte ont att cykla i alla fall så det lär bli lite cykling framöver! Menmen nu har jag fått tillbaka motivationen och tänker komma igång igen! Bye!

Kommentarer
Postat av: stina

som jag skrev tidigare, kan ni inte skriva hur det går för er? hur mycket ni har gått ner, om ni har gått ner?:)

2011-06-03 @ 00:06:08
Postat av: Anonym

Btw... " BL" ÄR LIte SKELÖGD PÅ BILDEN NI HAR PÅ FRAMSIDAN

2011-06-08 @ 00:21:44
Postat av: din ömma moder

Btw... " BL" ÄR LIte SKELÖGD PÅ BILDEN NI HAR PÅ FRAMSIDAN

2011-06-08 @ 00:22:53
Postat av: Anonym

Utifall hon inte såg den första kommentaren. För sitt snea öga så skrev jag den igen. Hejdå ///// mohombi

2011-06-08 @ 00:25:23
Postat av: Linn C

Kolla gärna min bloppis!

Säljer Hunter, Converse, Lacoste och Fred Perry m.m!



http://biigtime.blogg.se/2012/may/saljes-hunter-gloss-tall.html#comment

2012-05-17 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0