dag 1 igen

http://www.youtube.com/watch?v=yNyME4cKLg8 <--- Videoinlägg från min promenad idag!
Gick (och sprang lite ibland ) 6 km idag efter skolan,, har gått ca 12 000 steg idag också och 10 000 är "health goal" :D (Y) gjorde ca 50 - 60 situps tappade räkningen efter att en kille stannat med bilen och fråga om jag va okej för jag låg på marken mitt ute i ingenstans xD men så gjorde jag kanske 20-30 armhävningar också :) är rätt stolt över mig själv idag! :)
Btw. såg en kommentar om att, ja vem den nu var menad till, inte skulle kunna gå ner 8 Kg till balen och jag kan bara tala om för dig vem du nu är att jag igår gick ner 1 kg och jag räknade från den vikten och idag har jag gått ner ett Kg till så det tror jag nog att jag visst klarar!

Kommentarer
Postat av: Ida!

en fråga! ungefär hur högt ska BMI;et vara! :)

2011-05-19 @ 17:40:15
Postat av: Jossan!

Blev jag något taggad av videon eller? Gud va duktig du är gumman :)

2011-05-19 @ 18:53:00
URL: http://finebyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0