Dag 2

Tjenare allihopen!

Jag(BL) och Marie sitter nu i uppehållsrummet! Marie har spanska, fast dom fick en rast!
I morse kände jag mig väldigt hurtig då jag cyklade till skolan, tog endast 40 min. Bor i stan och går skola 2 mil utanför så blir 4mils cykling idag + 30min core samt simning. Jag kommer vara död som ett lik ikväll. Imorgon blir det Match x2 för min del. Blir att cykla ner på stan sen också sen blir söndag en vilodag för mig!

Marie:
Det tog bara 30 min för mig igår att gå mina 6 km och då stannade jag ändå ca 10 min och gjorde situps och armhävningar! Så det känns som att det kommer gå ganska bra idag på konditionstestet för det är bara 2.5 km och min senaste tid på det var 17 min! Blir inte att springa något ikväll för jag behöver vila lite så jag klarar av att gå på stan på lördag!  Det är lite tungt att gå idag för jag har träningsvärk i nästan hela kroppen men man vänjer sig! ;)

Jättekul att det är så många som läser och roligt att ni kommenterar också!;D

Ett videoinlägg kommer in sen!
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra?=)

2011-05-20 @ 15:26:46
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket gullis :) Tjänar du pengar på din blogg? :)



Förresten, delta gärna i tävlingen om 900:- på H&M. Finns länk på min blogg :)

2011-05-20 @ 15:52:25
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

BrYnOlF

2011-05-27 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0