dag 4

Tjena! Igår traskade jag runt hela dagen på stan så det blev inget inlägg för mig då men jag gick då ca 12 000 steg iaf! (Y) Idag joggade jag en snabbis, ungefär 2 km tror jag det blev. Jag kanske tar enn promenad eller något senare idag! Fick en fråga om jag bor i uppsala, kan tala om att vi båda bor i umeå! Jag fuskade lite igår och åt glass för jag tänkte inte på det sen sa en kompis till mig så här "Men marie du ska väl inte äta glass?" sen tänkte jag ge bort den eller något men jag tänkte att det va så lite kvar i alla fall så jag åt upp det som var kvar ;)
Kanske skriver något senare ikväll också! PEACE!

Kommentarer
Postat av: josefine

okok! ska kika :D

2011-05-22 @ 20:13:28
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Jossan!

Haha! om jag minns rätt så var det jag som avlade den kommentaren ;P

2011-05-24 @ 20:30:58
URL: http://finebyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0