dag 5!

Hejdär! Idag märkte jag något underbart! MAGRUTOR! eller ah, bara de två översta men I ALLA FALL! :D Känns riktigt bra! Sprang min vanliga runda idag på 2 km och min stegräknare var trasig eller något idag för den stog still på 1574 steg från innan lunch till jag kom hem.. Men jag kom upp i 4307 ändå idag men jag har säkert missat 4000 steg.. Imorgon vet jag inte om jag kommer hinna springa något, jag kommer att vara på midgård ganska sent tror jag för vi har grillavslutning med min orkester. Jag hade ingen musikteori idag så jag kom hem en timma tidigare och då hann jag springa ikväll :) jag ska försöka hinna med att göra i alla fall något imorn! Nu ska jag försöka sova lite så vi hörs imorn!
Förresten! Jag vet inte om ni sett det men vi har gjort 3 kategorier, Marie, BL och tillsammans så alla mina inlägg finns i en kategori och BL har sina i en! Så om någon bara vill följa mig tex så är det bara att klicka in sig i den kategorin och läsa mina där!

Kommentarer
Postat av: emma

tack för tipset =)

2011-05-24 @ 10:09:27
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv i slutet av varje inlägg vem som skrivit ba :)

2011-05-24 @ 21:45:26
Postat av: Eva

Magrutor...! Så bra jobbat!

2011-05-26 @ 18:22:11
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Anonym

blä med magrutor på en tjej

2011-05-27 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0