zero!

Hej alla, haft en bra dag?
Kom hem från tandläkaren för inte så länge sedan, har aldrig haft nå hål och inte denna gång heller!
Nu när jag och Marie börjat denna blogg så kan jag ju säga att man tänker inte lite på vad man gör. Tex, tog trapperna istället för hissen och jag gick hem istället för att åka buss!
En annan sak är maten. Ska inte äta onyttigt alls och sen bara äta på regelbundna tider. Låter som vi tar detta på största allvar och sanningen är, det gör vi! Inge roligt annars ju!
Som ja skrev förut, löpning och fotboll ikväll!
Peace!

Kommentarer
Postat av: aww

hatar bloggar som handlar om beach 2011. efter ett försök själv blev jag sjuk i en ätstörning. så tänk er för.

2011-05-19 @ 18:39:24
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0